כתיבה שיווקית היא היום חלק בלתי נפרד ממערך השיווק של עסק, ולא משנה אם הוא גדול או קטן. כי היום, כשכבר ברור שבעידן הממוחשב בו אנו חיים כל עסק חייב שתהיה לו נוכחות באינטרנט, צריך לדבר על סגנון הכתיבה המתאים למדיה המיוחדת הזאת – ובמילים מקצועיות – על התוכן השיווקי שיהיה באתר העסק. אז נתחיל באקסיומה:
כתיבה שיווקית היא בעצם תוכן שיש בו הצעה ללקוחות הפוטנציאליים שלכם. אם אתם רוצים שההצעה שלכם לגולשים אכן תמשוך את תשומת ליבם ותגרום להם לפנות דווקא אליכם, היא צריכה להיות:
אנשים נוטשים אתרים תוך -10-5 שניות. לכן המסר שלכם צריך להיות "קצר ולעניין". אם לא - תפסידו את הגולשים למתחרים שלכם.
חשוב שהמסר יהיה מובן לגמרי ולא כזה שישתמע לשתי פנים.
חשוב שהמסר יהיה מובן לגמרי ולא כזה שישתמע לשתי פנים.
כי חשוב שהכתיבה השיווקית גם תתרום לקידום האתר שלכם בגוגל ובשאר מנועי החיפוש.
אל תצפו שהגולשים שלכם יבינו לבד מה אתם רוצים שהם יעשו. בדיוק בשביל זה נועד התוכן שלכם. רוצים שיתקשרו? ציינו זאת במפורש. רוצים שימלאו פרטים בטופס? דאגו שהטופס יהיה מול עיניהם וציינו בכתב שישאירו פרטים. הדברים הקטנים האלה יכולים בהחלט לעשות הבדל גדול.
כתיבה שיווקית טובה לאינטרנט היא כזאת שיש בה את מה שהגולשים שלכם מחפשים. המאמרים שלכם צריכים לתת לגולשים אינפורמציה חדשה ולא רק לקדם מילות מפתח. הגולשים לא אוהבים את זה, וגם לא מנועי החיפוש. מתן ערך מוסף שלא מוצאים בכל מקום, מענה על שאלות שיכולות להיות בתחום ומידע אמיתי שיש בו תועלת - הם אלה שעובדים.
בחירה נכונה של מילים יכולה לעשות הבדל משמעותי בין אתר שהגולשים נוטשים במהירות לבין אתר שהגולשים רוצים להישאר בו כדי לדעת עוד על המוצרים או על השירותים שאתם מציעים; בסופו של דבר, אתר שהגולשים נשארים בו יותר כדי ללמוד עוד על ההצעה שיש בו עבורם יביא לכך שתקבלו ממנו הרבה יותר פניות ושתגדילו את מעגל הלקוחות שלכם.
אם לסכם – כתיבה שיווקית נכונה של ההצעה שאתם מציעים לגולשים תגדיל את הסיכויים לכך שהם יהפכו ללקוחות חדשים שלכם. אם תדאגו שהתכנים באתר שלכם יענו על כל הפרמטרים שצוינו לעיל – אין ספק שתראו את ההבדל.
חייגו 050-2509310 או מלאו פרטיכם בטופס ונשמח לעמוד לשירותכם: