איך פותחים דף פייסבוק?

בעזרת המדריך לפתיחת דף פייסבוק של מילות השיר.

לקבלת שירותי פתיחה וניהול דף פייסבוק מקצועיים חייגו 050-2609310.

הדרך הנכונה להיות במקום הכי נכון ברשת

כולם כבר יודעים, שאם אתם לא שם העסק שלכם לא קיים. הפייסבוק – גן העדן החדש של בעלי העסקים. הם מחליפים שם לייקים, הם נחשפים לקהל רחב מאוד, הם יוצרים פרסום ממוקד והם בעיקר מקבלים חשיפה רחבה שלא היו יכולים להשיג בשום דרך אחרת. אם גם אתם רוצים להיות שם – הנה המדריך המלא שיסביר לכם איך לפתוח דף בפייסבוק.

אז איך פותחים דף פייסבוק?

פתיחת דף עסקי היא פעולה פשוטה יחסית. מה שחשוב הוא להגדיר נכון את העסק שלכם (עסק מקומי, חברה וכד'), למקם אותו נכון, לכתוב תיאור מדויק של העסק לשדה "אודות" ולהעלות תמונת קאבר ותמונת פרופיל איכותיות. אז לפתוח עמוד עסקי זה די פשוט, אבל החלק הבעייתי יותר הוא לגייס עוקבים ולגרום להם להיות פעילים ולשתף את הפוסטים שלכם כדי שיגיעו לכמה שיותר אנשים. איך עושים את זה? בעזרת כתיבת תוכן לפייסבוק שנעשית על פי הכללים אשר עד עכשיו לא היו כתובים. 

שלב 1 – צרו פרופיל אישי

נכון, אפשר לבצע פתיחת דף פייסבוק גם בלי שיהיה פרופיל אישי, אבל אם תרצו להצטרף לקבוצות דיון ועניין הקשורות לתחום העיסוק שלכם – לא תוכלו, וזה מאוד חשוב כדי ליצור באזזז לעסק שלכם. לכן, צרו פרופיל אישי ותוכלו להתקבל לקבוצות אלה, המקבלות לשורותיהן רק אנשים אמיתיים ולא פרופילים עסקיים. 

שלב 2 – פתיחת הדף העסקי שלכם

את הדף העסקי שלכם תוכלו ליצור בשתי דרכים:

דרך אחת: להיכנס לכתובת זאת: https://www.facebook.com/pages/create.php ולהגדיר את סוג העסק שלכם.

דרך שנייה ליצירת דף עסקי: להיכנס לדף עסקי כלשהו ובצד שמאל למטה (בעברית – בצד ימין למטה) ללחוץ על create page (צור דף" בעברית").

שלב 3 – הגדרת הדף העסקי שלכם

בדף שייפתח לפניכם תוכלו להגדיר את סוג העסק שאתם מנהלים (חברה, עסק מקומי, אמן/להקה, מותג ועוד). בחרו באפשרות שתייצג את העסק שלכם בצורה האופטימלית. חשוב לציין, שבכל שלב תוכלו לשנות את ההגדרה – אם תראו בכך צורך. בחרו שם לדף הפייסבוק שלכם שייצג אתכם נאמנה. קחו בחשבון, שאם אתם רוצים שימצאו אתכם בפייסבוק גם דרך מנוע החיפוש הפנימי וגם דרך גוגל, כדאי שהשם יכלול, בנוסף לשם החברה או העסק עצמו, גם מילות מפתח שגולשים מחפשים כשהם מחפשים שירותים או מוצרים שהעסק שלכם מציע (למשל: אם לעסק קוראים "מילות השיר" – כדאי שלדף שלכם יקראו "מילות השיר – כתיבה שיווקית עם תוצאות" :)). חשוב לדעת שאת שם הדף העסקי ניתן לשנות כל עוד יש לו פחות מ-100 לייקים (חברים). בנוסף לשם, זה המקום למלא את שאר פרטי העסק: רחוב, עיר, מיקוד וטלפון. את ההקלדה יש לבצע באנגלית בלבד.
בסיום תתבקשו לאשר כי קראתם את תקנון פייסבוק וכי אתם מסכימים לו.

שלב 4 – אישור סוג הדף

כעת תתבקשו לאשר את סוג הדף שבחרתם ולמלא מספר פרטים נוספים אודות העסק / החברה שלכם. המלצה חמה: אל תשלפו מהמותן. חשבו היטב על המילים שאתם בוחרים, כי אלה המילים שייצגו אתכם מול הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים שלכם. בחרו מילים מדויקות וברורות שנותנות ערך מוסף למי שקורא אותן. 

שלב 5 – אישור בעלות

זהו, אתם כבר ממש כמעט שם. כל מה שנשאר לכם לעשות הוא לאשר שאתם הנציגים הרשמיים של העמוד ואתם יכולים לצאת לדרך. שיהיה בהצלחה!

אז... יש עמוד עסקי בפייסבוק. ומה עכשיו?

קודם כל – עכשיו אתם יודעים איך פותחים דף פייסבוק, אז ברכות לרגל יצירת עמוד הפייסבוק העסקי שלכם. עכשיו אתם צריכים למלא אותו בתוכן. חפשו תכנים שייתנו ערך מוסף לחברים שלכם, תכנים מיוחדים שיש בהם אלמנט של הפתעה וכאלה שאתם יודעים שיכולים לגרום ללקוחות הפוטנציאליים שלכם ליצור קשר דווקא אתכם ולא עם המתחרים שלכם. זכרו:  ניהול דף פייסבוק הוא עבודה לכל דבר, וככזה הוא מצריך לא מעט זמן. לכן, אם אתם רוצים שיהיה לכם אמצעי קשר עם הלקוחות שלכם ומקום לפרסם בו את השירותים שלכם ולהציג את הייחוד שלכם – העבירו את המושכות לאיש מקצוע שידע איך להפוך את דף הפייסבוק שלכם לכלי שמביא לכם הכי הרבה תשומת לב וחשיפה. אם תבחרו באיש הנכון, כזה המשלב כישורים של כתיבה שיווקית, קופירייטינג ויכולת לחוש את הגולשים, אין ספק שתראו תוצאות. בהצלחה!

אם מצאתם את המדריך לפתיחת דף עסקי בפייסבוק מועיל – נשמח אם תגיבו ותשתפו, כדי שגם החברים שלכם ידעו איך להיות שם ולהבטיח שהעסק שלהם קיים.  

ואם אתם צריכים עזרה בפתיחת דף פייסבוק ו/או בניהולו – חייגו 2609310 – 050
ונשמח לעמוד לשירותכם.

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
דילוג לתוכן