מאמרי SEO לקידום אתרים

מאמרי SEO הם הדרך האולטימטיבית לגרום לכך שהאתר שלכם יגיע למקומות הראשונים במנועי החיפוש, או במילים אחרות – למקומות הראשונים בגוגל. המושג SEO, שמשמעותו Search Engins Optimisaztion ובעברית – אופטימיזציה עבור מנועי החיפוש, כלומר – קידום אתרים – הפך להיות קוד ידוע וברור בין כל בעלי האתרים.  את כל המידע אודות כתיבת סוג זה של מאמרים תוכלו למצוא במאמר שלפניכם.

לקדם, אבל גם לתת ערך

הדבר החשוב ביותר שצריך לדעת כשמתכוונים לכתוב מאמרי SEOהוא, שצריך לכתוב אותם לא רק כדי לקדם את האתר. כלומר – נכון שזהו ייעודם המקורי של הטקסטים האלה, אולם אם לא יהיו בו מספר פרמטרים – לא רק שהם לא יועילו, אלא שהם יכולים פשוט להזיק.על מנת שלא ייגרם לכם נזק, הנה לפניכם רשימה חלקית של הפרמטרים שלפיהם כדאי שתכתבו את המאמרים שלכם: 

  • לא רק מילות מפתח – נכון, מאמרי SEO צריכים להכיל את מילת המפתח שאותה אתם רוצים לקדם, אולם אם תשתמשו בה יתר על המידה – גוגל עלול לזהות את הטקסט כ"תוכן זבל" או בשמו השני "ספאם", ולדחוק את הדף אחורנית ברשימת תוצאות החיפוש.
מאמרי SEO
  • תוכן מועיל לגולש – אם יצא לכם לשמוע על עדכוני הפינגווין של גוגל, אתם בוודאי יודעים שהיום מנוע החיפוש הגדול בעולם שם דגש הרבה יותר חזק על איכות התוכן הקיים באתר. כך למשל, אתרים שבהם יימצא טקסט שחוזר על ביטוי המפתח יותר מדיי פעמים, כמו גם אתרים שבהם נמצא תוכן משוכפל ואתרים שבהם נמצא תוכן מוסתר – יידחקו למקומות לא ריאליים בתוצאות החיפוש. המטרה: לתת לגולשים שנכנסים לאתר מידע מועיל שיענה על השאלה או על הצורך שלהם.
  • בלי תוכן מועתק – אם דיברנו על הפנדה, אי אפשר שלא לדבר על הפינגווין – עדכון נוסף של גוגל שמתקיים אחת לתקופה. כאן מדובר בעדכון ששם דגש על איתור תוכן משוכפל או תוכן דל מדיי שאין בו כדי להועיל לגולשים. אתם כבר יכולים להבין לבד, כי אתרים בהם יאותר תוכן שכזה, לא יעלו בדף הראשון בגוגל, וכנראה שגם לא בעמוד העשירי…
  •  
  • פרסום במקומות הנכונים – יש מספר מקומות בהם כדאי לפרסם מאמרי SEO. הראשון שבהם הוא, כמובן, האתר שלכם. תוכלו לפתוח קטגוריה של מאמרים, טיפים, המלצות או כל שם אחר שמתאים לתוכן שאתם מעוניינים לספק לגולשים שלכם, ותחתיה לפרסם את התכנים שלכם. מקום חשוב נוסף שבו כדאי לפרסם הוא אתרי המאמרים השונים, שיכולים לסייע לכם ליצור קישורים חיצוניים לאתר שלכם. היזהרו – אל תפרסמו שם יותר מדיי, כי גוגל יזהה את כל הקישורים האלה כפעילויות קידום "פרופר" וזה עלול לפגוע בכם. וזה מביא אותנו לנקודה האחרונה – שאלת המינון.
  • מאמרי SEO במינון נכון – על מנת שלא תיתפסו בעיני גוגל כמייצרי תוכן "ספאם", חשוב שתפרסמו את המאמרים שלכם במינון הגיוני.  פרסום של כ-4-2 מאמרים בחודש בהחלט יכול להיות מספק; על מנת לעשות את זה אפילו הגיוני עוד יותר, כדאי לגוון ולא לפרסם כל חודש 3 מאמרים, אלא, לדוגמה, בחודש הראשון לפרסם 2, בחודש השני לפרסם 4 וכד'.
  • והכי חשוב – תזרמו עם הסיפור האישי שלכם
    לגלות לכם סוד? גוגל אוהב זרימה. כל מה שנראה מאולץ מדיי הופך מהר מאוד לחשוד. לכן, זרמו עם הרעיונות שלכם ואל תכתבו רק מה שאתם חושבים שמצפים מכם לכתוב. דווקא הכתיבה האישית יותר, זאת שיוצאת מהלב ומתוך החוויות האישיות שלכם – היא זאת שמביאה הרבה יותר תוצאות. לכן, קחו את הזמן שלכם, חשבו על נושא שעוד לא עסקו בו או שמזמן לא עסקו בו, חפשו סיפור אישי מהחיים שלכם שיוכל להתחבר לרעיון, ופשט התחילו לכתוב. רוב הסיכויים שלמרות שזה אולי לא יהיה מאמר SEO על פי ההגדרות של "המומחים", זה בהחלט יהיה מאמר שגוגל והגולשים יאהבו הרבה יותר.

 

בהצלחה!

לקבלת מידע נוסף ולהזמנת שירותי כתיבת מאמרי SEO –
חייגו עכשיו: 050-2609310 ונשמח לעמוד לשירותכם.

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
דילוג לתוכן